Wirtualne biura - tradycja kontra nowoczesność

miejscu, a korespondencja listowna będzie przychodziła na adres wskazany jako adres korespondencyjny. Posiadanie biura wirtualnego umożliwia także łatwe łączenie pracowników, którzy mogą przebywać w różnych siedzibach firmowych, a

Wirtualne biura - tradycja kontra nowoczesność

Obsługa klientów poprzez biura wirtualne

Biura wirtualne mogą stanowić pomoc w prowadzeniu dużej firmy po pierwsze dlatego, że można nimi kierować przebywając w dowolnym miejscu, a korespondencja listowna będzie przychodziła na adres wskazany jako adres korespondencyjny. Posiadanie biura wirtualnego umożliwia także łatwe łączenie pracowników, którzy mogą przebywać w różnych siedzibach firmowych, ale w danym momencie muszą jakieś zadanie firmowe wykonać wspólnie. Natomiast klienci wchodząc na strony internetowe biur wirtualnych mogą zamawiać różne produkty i zgłaszać jakieś problemy z ich użytkowaniem. Biura wirtualne pomagają także w prowadzeniu kampanii reklamowych, ponieważ można zamieszczać na ich stronach internetowych informacje na temat nowych produktów.


Organizacja pracy wirtualnego biura

Podstawą prawną dla prowadzenia wirtualnego biura jest podpisywana umowa. Osoby prowadzące wirtualne biura będą wymagały od swoich klientów przedstawienia różnych dokumentów, na podstawie których będą mogły stwierdzić, że prowadzą oni legalną działalność gospodarczą. Następnie na podstawie poznania profilu działalności swojego klienta oraz jego potrzeb i oczekiwań będzie można określić zakres działalności wirtualnego biura dla niego prowadzonego. Za samą organizację pracy wirtualnego biura będzie odpowiadała ta firma, która wynajęła swoje lokale dla zainteresowanego klienta. Jej pracownicy będą między innymi odbierać korespondencję przychodzącą do ich klienta, odsyłać ją na jego adres oraz informować go o potrzebie załatwienia jakichś spraw urzędowych.


Formy obsługi korespondencji klienta przez wirtualne biuro

Klienci wirtualnego biura mogą korzystać z jego usług według wybranego przez siebie pakietu. Dlatego jedni klienci mogą liczyć na odbieranie korespondencji i przechowywanie jej do czasu odbioru, a inni na odsyłanie jej na wskazany adres. Zgodnie z niektórymi pakietami przychodząca korespondencja będzie mogła być od razu faksowana i tą drogą wysyłana do klienta. Natomiast w zakres obsługi adresu mailowego może wchodzić odbiór wiadomości elektronicznych pochodzących od kontrahentów oraz przekazywanie ich do odpowiednich pracowników firmy odpowiedzialnych za poszczególne wymiary jej funkcjonowania. Pracownicy wirtualnego biura mogą także załatwiać za swoich klientów sprawy urzędowe, a nawet podpisywać w ich imieniu niektóre dokumenty.



© 2019 http://informator.wodzislaw.pl/