Programy dla każdego
Specjalistyczne oprogramowanie jest jednym z najważniejszych elementów, które nie tylko pozwalają na prowadzenie satysfakcjonującej działalności gospodarczej, ale i w bardzo prosty sposób ułatwiają dotarcie do potencjalnego klienta. Coraz więcej firm informatycznych świadczy w ostatnich czasach usługi właśnie z zakresu tworzenia aplikacji internetowych i innego oprogramowania.
Dlaczego warto zlecić utworzenie takiego programu wykształconym programistom? Przede wszystkim, dzięki temu uzyskujemy możliwość szybkiego dostępu do upragnionego przez nas produktu. Co więcej, taki program zostanie wykonany zgodnie z naszymi wytycznymi, więc na pewno będziemy z niego bardzo zadowoleni.
O programistach w Wikipedii
Programista (gw. ?deweloper?/?developer?, ?koder?; czasem: inżynier oprogramowania) ? osoba, która tworzy programy komputerowe w pewnym języku programowania. Termin ten może odnosić się także do specjalisty w jednej dziedzinie programowania. Większość programistów zna co najmniej kilka języków programowania (np. C, C++, Java), lecz specjalizuje się tylko w wybranych z nich. Nazwa głównego języka jest często dodawana do nazwy stanowiska, np. programista C++, aby podkreślić specjalizację.
Mianem programistów określa się czasami projektantów oprogramowania, inżynierów oprogramowania czy analityków systemów. Jest to jednak pewne uproszczenie, ponieważ zawody te wymagają wielu innych umiejętności, oprócz samego programowania. O ile podział ten jest dobrze zarysowany za granicą123, w Polsce panuje większa swoboda w wyborze nazw zawodupotrzebny przypis.
Międzynarodowy Dzień Programisty jest obchodzony 13 września, a w roku przestępnym 12 września
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Programista
Krótko o programach CRM w Wikipedii
System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:
marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarządu.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:
interaktywny,
operacyjny,
analityczny.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM